Creatively supporting internationally renowned artist on their way to the top
Belgische dj-producers D’Angello & Francis maken internationaal furore. Sinds enkele jaren touren ze over heel de wereld, van mega-clubs in China tot de populairste festivals zoals Tomorrowland. Dit komt uiteraard door hun muzikale successen, waardoor ze een internationale fanbase aanhouden en samenwerkingsvoorstellen krijgen door de beste artiesten in de wereld. Zo brachten ze reeds hitsingles uit met dj collega’s Dimitri Vegas & Like Mike, Armin Van Buuren, de Nederlandse topact Bassjackers en ex-voice van popster David Guetta’s hits: Chris Willis. Ze hebben dan ook gemiddeld 1 miljoen maandelijkse luisteraars op het streamingplatforms, hiermee behoren ze tot de top meest gestreamde artiesten van ons land.
In de weg naar internationaal succes staat Skillmedia hen bij in het ontwikkelen van hun brand, gaande van logodesign tot cover artwork en het opzetten van marketingcampagnes. Daarnaast verzorgt Skillmedia ook showvisuals, merchandising, foto- en videoreportages,, landingspages en websites aangaande de artiesten.
Het harde werk was geklaard, nu was het tijd om even achterover te leunen, een gin in te schenken en de resultaten te analyseren.
Door het optimaliseren van de kost per conversie en het verhogen van de kwaliteitsscores van de zoekwoorden, hebben we er voor gezorgd dat de omzet van Gins Online in het eerste jaar met wel +125% was gestegen. Daarnaast door continue optimalisaties uit te voeren, stegen we in het volgende jaar met nog eens 30%.
Met trots kunnen we zeggen dat de uitdaging succesvol werd voltooid!